Hi my name is Nanna and I'm a watermelon addict.

  
 
 
Hej! Precis som rubriken lyder (hehe) så älskar jag vattenmelon! Har aldrig favrit överförtjust i det förrut, men denna sommaren har jag blivit helt fast! Så himla gott. Vi köpte en ny igår så kunde inte låta bli att ta en bit nu till frukosten. Personligen är det också bra att det innehåller så mycket vatten eftersom jag är så dålig på att dricka vilket gör att jag nästan dagligen har huvudvärk. (Okej det kanske inte är så bra, för ibland kan jag strunta i att dricka överhuvudtaget förjag tycker att jag inte behöver om jag käkar melonen haha).
 
Juste, har ju inte berättat om vindsurfningen! Det började blåsa lite mer efter lunch vilket var tur, för då började vår lektion. Men gud det ser lättare ut än vad det är. Seglet är faktiskt ganska tungt och man får lite ont här och var, men Gud va roligt det var! Idag ska vi på det igen och vi ska köra ända till torsdag vilket är jättekul! 
See ya honey!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback