15/5

Redan onsdag, vet inte var tiden tar vägen?! Snart är det studentveckorna! Även om inte jag går ut i år ska det blir kul för ska på många skivor plus att det är så himla härlig stämning i stan.

Idag väntar nationella i engelsks hela förmiddagen... Aja, har bara en lektion efter så slutar kvart över tolv! Ska köpa hem lite god matsäck för vi ska på friluftsdag imorgon med skolan, vandring haha. Sen står plugg på schemat, tänkte dra mig ut på en löparrunda också om jag har ork.. Får se hur det blir med den haha

Måste gå upp ur sängen nu känner jag, annars kommer det blir litta stressigt. Ångra mig, fem minuter till får det bli, sängen är värd det och att jag sen får springa till tåget! Kram

En bild från M&M store i London, please take me there nooow




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback