Carry on.

Todays words of wisdom "You can never have too many bags", true that!
Jag är definitivt en väsk- och skobrud. Bara i helgen var jag nära att köpa en ursnygg väska men höll mig, tänkte för en gångs skull praktiskt när jag insåg att jag redan har way för många väskor samt att jag redan önskar mig två i födelsedagspresent. Annars tycker jag lätt att väskor och skor är något man bör investera i. Köper man i äkta skinn och i bra kvallite så håller dem mycket längre vilket gör det kanske lite högre priset värt det. När du handlar bättre saker har du rätt att klaga och få produkten lagad om den går sönder, samt att du får ett bättre andrahandsvärde om din väska eller sko är i bra kvallite eller har ett specifikt märke. Ovan hittar ni några av väskorna som står på min "vill ha lista" för tillfället. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback