Höstlovet.

 
//Spenderat mycket tid på gymmet denna vecka, min nya favorit där är spinningcykeln med ryggstöd//Överraskade mamma och Richard en kväll genom att laga en EXTREMT god laxgratäng//Mysig fika med Amanda, stike a pose//Jag blev Miley Cyrus... Har faktiskt fått höra flera gånger innan hon kapade och blonderade håret att jag var lik henne. När jag nu färgade mina toppar blev jag lite lik "Nya Miley" också haha//Tagit flera mysiga bad//Bild från hemma hos Charlotte där jag och mina klasskompisar startade lovet//
 
Imorgon börjar skolan igen och det är ett helt år kvar till nästa höstlov, som för min del även kommer att vara det sista, iiiii!!! Inte långt kvar, we can do it!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback