River Island öppnar i Sverige!

Ni läste rätt, River Island kommer att öppna i Sverige, datumet är dock inte spikat än! Vad tycker ni om det? Själv kan jag inte rijktigt bestämma mig för om jag tycker att det är bra eller inte. Dock kommer butiken bara att öppnas i Stockholm (ofc) men om den går bra så öppnar den ju säkerligen i resten av Sveriges storstäder senare, eller det är i alla fall vad jag som skåning får hoppas på hehe. Jag har ju varit i Englan massor av gånger och alla gånger har jag handlat något snyggt inne på River Island, men jag vet inte riktigt vad jag tycker om att butiken ska komma till Sverige. Lite av grejen när man handlade där var att det inte fanns i Sverige vilket gjorde plagget mer unikt... Är lite kluven ;) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback