Do it!

Okej kära vänner, nu är det challangetime! Jag tränar som sagt mycket och har alltid gjort. Jag tränar främst pågrud av psyket, jag märker väldigt tydligt hur mycket bättre jag mår när jag tränar. För att det inte ska bli för jobbigt med mycket saker runt omkring och i skolan måste jag röra på mig och tänka på annat. Eftersom jag alltid har varit såhär så kommer inte denna perioden som jag tänkte köra nu, vara speciellt annorlunda från mitt nuvarande liv. Perioden fram till jul tänkte jag försöka träna så mycket jag orkar, nu kör jag 3-5 dagar i veckan så tänkte försöka se till så att jag nu alltid kör minst 4 gånger/vecka. För att se om kroppen känner skillnad och kan utvecklas tänker jag också försöka äta nyttigt, minska på efterrätter, småätande och dylikt, sen att bli bättre på att dricka. Jag suger ärlig talat på att dricka vatten och får så himla ofta migrän, men nu ska jag verkligen försöka bli bättre på att dricka!
Häng på ni med! We can do it! (skoja bara, nä men seriöst nu köttar vi haha)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback