Liten lista!

Vilken dag är det idag?
Torsdag!

Om du var en emoji vilken skulle du vara då?
Bajshögen, lätt! Är BTW fortfarande i kiss och bajsåldern.

Vad ska du göra ikväll?
Plugga och sova haha, Gud va spännande!

Säg två bra uttryck:
KBK (kör bara kör), Carpe that fucking diem.

Vad blir du glad av få höra att du är?
Klok och snäll. Den bästa komplimangen jag anser att man kan få är att någon säger att man är smart och omtänksam.

Vem saknar du?
Just nu pappa som är ute och reser med jobbet.

Vad är du bra på?

Göra extremt fula miner. 

Vad vill du ha?

 
 Dessa Timberlands... Oh yes, yes, please

Vad tycker du är roligt?

Älskar roliga videos på Vine, "Best of Youtube" och Scott Disick.

Vad är du dålig på?

Sova, ibland att svara på sms, det är så himla jobbigt haha, 

Vem är du kär i just nu?
Alltid samma...

Vad var det första du snodde?

Har bara snott en gång i mitt liv och det var i förskolan. Jag snodde ett tuggumi i kiosken tvärs över skolgården och kommer ihåg att jag fick jättedåligt samvete.

Vad har du tänkt göra länge men ej gjort?
Kommer inte på något nu bara för det haha. Brukar försöka göra "måste-saker" så snabbt som möjligt för annars går jag bara och har ångest över det.

Vad bävar du inför?
Geografiprovet imorgon.

Vad händer i helgen?
På fredag ska jag förmodligen på tapasmiddag hos Matilda! Annars ska jag plugga massor och på söndag kväll ska jag gå på bio med hela familjen, mys. Annars så är helgens planerna hyffsat oklara! 

Vad var det senaste du skrev i Word?
Ska ha ett seminarium på måndag om scientologi, så det senaste jag skrev var frågor som jag ska ställa till scientologer i scientologkyrkan imorgon när jag ska dit för att prata med dem. Oroa er inte, jag ska inte gå ensam hehe. 

Vad läser du nu?
Just nu läser jag en bok som vi har på engelskan, Gold heter den. Har bara läst knappt hundra sidor, men hittills verkar den vara helt okej.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback