Super Bowl!


Halloj babes! Hoppas ni hade en skön fredag, det hade i alla fall jag! Var som sagt i Lund på Super Bowl igår, tyvärr vann fel lag matchen, men rätt lag vann läkterpriset hehe! Åkte hem sen och hängde med familjen tills jag stupade i säng tidigt. Vaknade upp tidigt idag (as usual), så har därför hunnit med att både beställa ett par skor och ett Bodyattack- pass, gött! Planerna för dagen är annars hyfsat oklara, får se om jag hänger på mamma och Richard ner till Höllviken. Vi hörs senare idag! 


asså du tar alltid så feta bilder!!! hur redigerar du de, dvs vilka appar/program? =)

Svar: Åh tack! Bilderna brukar jag oftast redigera i appen pixlromantic, och collagen gör jag i Picmonkey på datorn! Kram
Nanna Selén

2014-04-05 | 21:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback