Hairdo with a twist.

 
Så himla fin uppsättning. Tror den kan funka jättebra på mitt hår när jag plattar det. Förövrig är hårfärgen på bilden perfekt, bara så ni vet. 
 
Annars kom jag hem från skolan för någon timme sen. Hade en håla i samband med lunchen så jag passade på att springa några ärenden, hann bocka av tre saker på min "To do list" nämligen att växla pengar och handla nya strumpbyxor och en foundation. När jag kom tillbaka till skolan höll jag ett tal på engelskan vilket kändes bra. Det har verkligen varit en tyngd för mina axlar hela helgen så det var skönt att få det gjort. Imorgon är jag ledig, sen har jag en svenskaskrivning i aulan på onsdag, men när den är skriven tar jag lov mentalt (går inte på lov förren på fredag haha). Vid halv sex ikväll ska jag på ett Body Pump- pass för att svettas lite, gött! 
Kramar sålänge mina babes! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback