Heldag i Copenhagen.

 
//Det finns ingen stad som säljer så vackra blommor som Köpenhamn gör//                                  
//Det finns förövrigt ingen vackrare person än min mamma heller//
 
//En smarrig fika en gata in från Ströget, där man byter ut turistgatan och istället njuter av lite uppfriskningar med danskarna.//
 
//På Café Norden avnjöt vi vad som enligt mig kan ha varit en av de bättre luncherna på länge. Det kommer förresten ett helt separat inlägg om just detta stället.//
 
Igår morse valde jag att trotsa febern genom att åka över sundet med mamma och Richard, jag menar Köpenhamn är ju ändå min top 2 favoritstad! Det som var planerat till en kort vistelse, blev en heldag där både lunch, shopping, promenad samt fika hans med. Efter flera lyckade timmar på dansk mark som jag gott i bilen hem igen på eftermiddagen.  
Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback