Latest obsessions.

 
Ovan kan ni skåda mina senaste nyfunna obsessions, allt kommer såklart från & Other Stories. Ett par nya träningsskor är faktiskt något jag kommer att lefa efter då mina gammla från handbollstiden börjar ta stryk efter att ha används ca 4 ggr varje vecka i tre år, fresh I know. Gillar verkligen dem på bilden, har dock även kollat lite på ett par i samma modell fast svarta..(typical Nanna), men blir mer och mer sugen på dessa i betydligt ljusare färger. Har ni en åsikt så får ni mer än gärna lämna den, alla åsikter värderas ;) 
 
Nu mina kära vänner ska jag ta tag i mitt liv genom att:
1. Städa mitt rum
2. Duscha och göra mig i ordning
3. Dra hem till hjärup, söndagsbrunch står på agendan



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback