Makes me wanna move today.

 
Jag tänkte att det var dags att ni återigen får ta del av min "Interior"-mapp på datorn. Bilderna ovan sammanfattar vilket stuk jag vill att mina framtida hem ska gå i. Vi hade svarta golv i mitt förra hus vilket jag fullkomligt älskar, gillar även träslag i olika nyanser, väggarna föredrar jag vita eller i tapet, men helst i form av en äkta tegelvägg såklart. Övriga detaljer får mer än gärna vara i rost, eller som ni glimtar på bilderna, i chockrosa. 
 
Tyvärr är mitt liv allt annat än lika glammigt som bilderna ovan är, jag ligger nämligen sjuk här i sängen. Blev som jag skrev, ännu sämre i skolan igår och allt sämre blev jag under natten.. Så himla segt detta är, det är så tråkigt att vara sjuk. Idag får jag helt enkelt sova och plugga inför mitt geografiprov på fredag, men innan dess ska jag se klart nyhetsmorgon som jag slöglor på från datorn.
 
Styrkekramar till er alla, det kan jag i alla fall behöva haha <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback