8 Januari.

Dagens frisyr: Knut.
Dagens smink: Den gamla vanliga rutinen.
Dagens klädsel: Grå tighta manchesterbyxor, Grått linne, mörkblå kinom med silvriga detaljer, Svat väska med dragkedjor och fransar, rutiga Vans.

Dagens händelse: Gick upp tidigt trots min sovmorgon för att hinna med lite plugg innan skolan började halv tio. Suck haha.
Dagens planer: Efter skolan ska jag möta Valle som har hämtat våra småsyskon på skolan och vi ska se på bio, det var en av våra julklappar till dem. Sune here we comes;)

Dagens vill ha: Acne halsduk, hittade den i camelfärgad och gud, jag tänker på den hela tiden hehe. Sen Hade jag velat lägga till tio timmar på denna veckan för att hinna med allt som jag behöver och vill göra, träna till exempel.

Dagens telefonsamtal: Har inte hunnit ringa någon idag, har bara smsat. Egentligen föredrar jag faktiskt att ringa före att smsa. Det är så lätt att missuppfatta när man smsar, sen får man ju väldigt mycket mer sagt när man pratar i telefon, känns också mer personligt att höra personens röst.

Dagens kärlek: Mina småsyskons spontana, roliga kommentarer haha. 

Dagens saknad: Pappi som är i Vegas och jobbar i veckan.

Dagens humör: Alltså, jag vet inte. Tung i kroppen, huvudet, men inget märkvädigt! Har mycket att göra i skolan och så, men inte mycket att hänga läpp över, det är bra att ta en saftig tugga i plugghögen som stirrar på mig. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback