Mondiii


Idag är det mondiii som min lärare brukar säga haha. Ovanligt nog är måndagsångesten obefintlig eftersom... Jag har studiedag! Behöver verkligen lite tid att plugga för att idag ska två uppsatser in + massa andra saker i veckan. Men innan jag tar tag i det tråkiga ska jag på brunch hos Elin nu kl elva vilket ska bli jättemysigt (och gott hehe). Dock suger jag på brunch eftersom jag alltid äter direkt när jag vaknar, vilket är typ sex, så har redan hunnit käka lite bananbröd som jag bakade i förrgår (dödsgott, fråga om ni vill ha recept), så brunchen blir mer lunch för mig. 
 
Är ensam hela kvällen så ska förmodligen dra till gymmet en stund, plugga och se på handbollen! 
Nä nu ska jag krympa ner i sängen en stund till, finns det något härligare?! Puss


Vi vill gärna ha receptet på bananbrödet gurl!

2014-01-13 | 22:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback