Sju du kanske inte visste?

 
- Älskar salt, saltar alltid när jag äter om det finns ett i närheten -
 
- Svart är min favoritfärg på naglarna -
 
- Min träningslista på Spotify heter "Run Forest" -
 
- Är superdålig på att tvätta av mig sminket på kvällen och gör det inte fören på morgonen innan jag tar på nytt. Tvättar inte av det 9/10 gånger för att jag glömmer det eller är för lat (oftast det sistnämda hehe). Min hy blir verkligen mycket bättre när jag rengör den så jag ska försöka att förbättra min vana haha -
 
- Har svårt för vita tighta byxor, kan vara fint på andra men jag skulle aldrig bära det själv -
 
- Har godisavtal nu 2014. Jag har alltid haft det förr, men sög förra året, nu är det dock dags igen -
 
- På min vänstra handled bär jag alltid mitt Childhood- armband -
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback