Run, run, run





Några insiders från mitt gym (bilderna visar ett litet rum inne i gymmet där jag brukar köra för där är oftast inte så mycket folk. gymmet är annart väldigt stort). Jag tränar på Forum som ligger mitt i stan precis brevid hansa, alltså max en minut från mig. Älskar det korta avståndet vilket gör att jag nästintill aldrig kan komma på en ursäkt att inte gå dit (mamma och jag traskade till och med dit när det var storm). Denna veckan har jag dock haft en väldigt bra förklaring till varför jag inte har kunnat träna och det är att jag helt enkelt har varit tvungen att prioritera plugg. Hade inte varit där sedan i måndags så skippade sovmorgonen idag och stack dit och sprang, gah jag älskar att springa, jag får en sån jäkla kick haha! Nu är det dock tyvärr back to reality; plugg är dagens to do..
Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback