Traveling is my definition of joy.

 
Klippte ihop ett urval av alla härliga bilder från tumblr + en av mina favoritbilder på mig och Klara sen riviäran i sommras. Högst upp på min lista över saker jag vill göra 2014 är att resa! Var som helt, upptäcka städer och länder som jag inte har besökt tidigare. Jag har rest mycket i mitt hyfsat korta liv, och länder som jag har besökt är; Frankrike x antal gånger, Thailand 2 ggr, Singapore, Kina en kortis, Italien 2-3 ggr, Tjeckien, Turkiet 2 ggr, Kroatien, Spanien 2ggr, England 100 ggr, samma med Danmark, Tyskland, Österrike, Schweiz, Skottland, Holland. 
Länder som jag vill till snarast:
Japan, ett av mina drömresemål
Australien eller Nya Zealand
USA
Singapore (igen, ett av världens coolaste länder enligt mig)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback