Vad händer?

 
Dagens planer: Jag kom till vårt hus i Höllviken igår och ska vara här även idag. Vi har inte mycket inplanerat för dagen  förrutom en promenad längs havet. Jobbig söndag jag vet;)
Dagens bok: En lagomintressant bok som vi måste läsa på svenskan.
Dagens tidning: Fick en ny Elle på posten för någon dag sedan som jag tog med hit occh tänkte plöja.
Dagens kläder: Idag kör jag fashion all the way, löpartights, tofflor och tjocketröja.
Dagens frukost: Havregrynsgröt.
Dagens mysigaste: Att ligga och vakta till ljudet av regn.
Dagens humör: Dagen har just börjat, och än så länge är jag glad. 
Dagens längtan: Prag om en knappt månad (!)
Dagens ångest: Att det är söndag vilket innebär att det är måndag imorgon, vilket innebär skola, känner mig inte riktigt sugen om man säger så..
Dagens podcast: Alex och Sigges.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback