W-Wednesday

 
Denna onsdag har varit sjukt oproduktiv måste jag säga.. Trots att jag hade sovmorgon OCH slutade tidigt kändes dagen extremt lång och jobbig. När jag kom hem vid halv tre såg jag på filmen The Buttler, jättebra verkligen,helt klart ett tips att se! Sen gjorde jag lite, och då menar jag ytterst lite läxor. Men nu till något positivt, eftersom vår religionskurs nu är avslutad har jag sovmorgon varje torsdag, slutar tidigare på fredag + långlunch på måndagar, hur skönt! Därför tänkte jag inviga detta med ett pass på gymmet imorgonbitti eftersom jag inte hinner på eftermiddagen, då ska jag nämligen hämta mina syskon från le skola. 
Nu ska jag försöka hålla mig uppe till PH, får se hur det går hehe;) 
Pussar i massor!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback