Will Heard & Cara Delevingne

 

Jag är hemskt ledsen för min lysande frånvaro, men har varken haft tid eller lust att blogga den senaste veckan, så blir det ibland helt enkelt. Men jag kan snabbt och enkelt uppdatera med vad jag har gjort genom tre ord; Plugg, träning och sömn. Har sovit så himla mycket, försov mig till och med iorse, var har Nanna tagit vägen egentligen?! Jag har tränat väldigt mycket, spinning, zumba, step, body pump och gym, phu blir svettig bara jag tänker på det. Och tillslut plugg, gud denna terminen har varit hardcore på läxfronten redan från start, inte ens helgerna är fria..
 
Ikväll ska jag träffa mina fina vänner, först middag hos Matilda med en liten del av gänget innan resterande del kommer lite senare för övernattning och annat skoj! Perfekt fredag om man får säga det själv. 
 
För att gunga in fredagen på bästa sätt rekomenderar jag er att lyssna på den övermysiga låten ovan.
Pöss!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback