Dag 2 vecka 10.

 
Sitter just nu på Stadsbiblioteket och pluggar innan jag ska tillbaka till skolan för att gå på extramatten, vi har prov på fredag och jag vill plugga extramycket nu innan.  Efter matten ska jag dra till gymmet och kötta lite är tanken haha, är sugen på att bara springa riktigt mcyket, sugen på att bara tömma kroppen på energi! 
Och nu till något helt annat, ikväll kommer min käre bror hem för några dagar i Sverige. Han jobbar annars i Bryssel på EU-parlamentet (fett stolt syster!!), och har fått ledigt några dagar. Han ska bo hemma nu för att han ska flytta till en annan lägenhet när han flyttar hem sen permanent. Det ska bli riktigt kul att träffa honom, har världens abstinens på lite Valle i huset! 
Nä nu måste jag återgå till plugget en stund! Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback