Run Forest!

 
Vad kan det vara? (!)     
                                                               
 
Jo ett par helt underbara nya löparskor!   
 
 
Har spanat in dessa snyggingar ett bra tag och i fredags slog jag äntligen till! N:et står ju obviously för Nanna.. hehe. Inveg dem igår på min första utelöparrunda för i år. Lättad sprang jag, både över att skorna kändes bra, och att benen orkade med att hålla ett högt tempo genom hela rundan. 
 
Idag står två gympass på schemat; Step samt Body Pump. Därimellan ska jag hinna plugga, slänga iväg några mail samt trippa iväg till matbutiken. Ikväll är jag nämligen utan föräldrar i huset och ska därför bjuda Maja och Hedda på en smarrig middag här hemma! 
Kram, så hörs vi lite senare idag!
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback