8/10.

 

Hallu alla fina! Redan onsdag, säger det igen, men gud vad snabbt tiden går! Morgonen har varit effektiv och eftermiddagen och kvällen kommer att vara likaså. Tog tåget in åtta imorse för min första körlektion, det gick jättebra vilket var en lättnad, imorgon väntar ännu en. Efter det gick jag bort till Ankis butik och framkallade bilder till mitt fotoalbum. Gick och handlade lunch påvägen till gymmet som jag köttade på i drygt en timme och nu har jag precis kommit hem och ätit lunchen som jag hade köpt. Nu väntar plugg i massor tills klockan slår tre då dagens enda lektion börjar. Efter den ska jag hem och plugga ytterligare... för att sedan gå på ett pass ikväll med Mandis.
Phu, lång dag haha, men kul!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback