Day Off.

 
Hade en mysig start på dagen som spenderades med hela familjen som åt en frukost tillsammans, inte varje dag som det hinns med! Därefter övningskörde jag en runda med pappa vilket gick jättebra så det var skönt. Har studiedag och jag måste tyvärr göra exakt det som dagen är till för, nämligen plugga. För tt göra detta mycket roligare ska jag åka hem till Maja snart som ska göra mig sällskap! Kika in lite senare för att få se mina två tatueringar som jag inte har visat här på bloggen ännu!
Kram!




Hej,

Jag har sökt runt lite på bloggportalen och såg att du håller på att ta körkort. Jag har utvecklat en körkortsteoriapp till iPhone som heter Ta Körkort ( http://teoriappar.se/ ).

Den innehåller över 1000 teorifrågor och hela teoriboken. Allt du behöver för att klara det riktiga teoriprovet för B-körkort. Om du vill kan du få appen gratis. Om du gillar den får du gärna skriva ett kort inlägg om den i din blogg.

Om detta är någonting som är intressant får du gärna mail på [email protected]

Trevlig dag!
Patrik Jansson

2014-10-16 | 20:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback